Kacer tekintet

 2010.04.23. 15:18

Azt tudtam nem vagyok normalis es neha meg az se erdekel mas egy 10 skalan mennyire talal bolondnak mikor is az elso ruhadarabot a kaoszbol elokapom es ugralok az agyon benne es kozbe Amy W. dalat kornyikalom.

A hetveget nem reszletezem. Vannak dolgok amikrol erdemtelen beszelni.

A mai napom is ugy kezdodik ahogyan vegzodott. Konnyesen. De legalabb elmondhatom igazi nobol vagyok en is, tudok orakon at sirdogalni egymagamba.

Arra kezdek radobbeni, hogy valoban baj van velem, egyedul vagyok es megis kapaszkodok egy szalba amelyik mar ezerszer elszakadt. Egyeduli hasznos az egeszben, hogy ez ido alatt megnott a hajam, fogytam jopar kilot, es mar szandalban tekerem korbe a varosba, termeszetesen ma megjobban bamulnak mint a tegnap amikor csupan egy pantnelkuli traktorista szerelekben billegtem be a bankba es a penztaros merte megjegyezni, hogy mar lefigyeltek es hogyhogy nem fazok. Picsasz szoveg. Ezeket megse hallom, visszavagok valami egyhangu sut a nap es meleg van nemde?- szoveget aztan nehany perc, kicsi pecset, nagy pecset, firka-pirka es ismet erezhetem az osszes banki alkalmazott bamulo kimeresztett szemgolyoit. Mondjuk ez is hasznos, hisz legalabb 5 percet eltoltenek azzal, hogy kidumalnak igy a hatralevo munkaidobol maris lefaraghatnak egy kis idocsket.

Visszaterve a szandalra, 165 cm, kiengedett haj, sotetkek felso, murok farmer es egy kis Tencuiala, hogy hatha osszefutok egy viszonylag eddig meg nem ismeros arccal, es talan meg szimpatikus is lehet, no meg ne az legyen az elso gondolata, hogy haladj tovabb ocskos ez nem normalis szandalba ilyen idojarasi viszonyok kozt? Hanem hatha az arcomba tapos a tekintetevel, majd csak utana gondolja az elobbit:)

 

A tegnap vagytam egy lazito masszazsra, hivott is megerzosbol a masszor, csak eppenhogy kozolte, hogy nem lesz tobbe varosunk kiemelkedo polgara, mert megkapta a vizumot es tuz haza Torok testvereihez. De tiszteljem meg egy utolso masszazsra. Gondoltam, na most aztan torleszteni akarja perverz adossagat, vagy eppenseggel meg hianyzik par lejecske a haza jutasig, vagy csak baratsagos akart lenni... Ezt mar nem tudhatom meg, mert a bankbol haza taxiztam a cigarettas rozsdaette autoval es legalabb masfel orat aztattam magam a kadban, kozbe nem nyugtato gondolatokkal doltem hatra hanem egyik szapulo ismerosomet kellett rendbe rakjam felfogasilag, a masik meg folse vette. Lehet jobb lett volna George kezei alatt lazulnom, legalabb nem telefonalhattam volna:)

Paradigma, egesz este eheztem, pedig eltuntettem egy tasak kukoricat, egy liter undorito szenszavas pepsit, nehany kocka csokit, sos paszkat es par ora mulva mar semmi se volt amit magamba tomjek. Olyan 10 utan kimentem a konyhaba es szalmakrumpli kecsegtette magat, mostmar a zsirparnam reszese ugyhogy egesz ejjel fajt a hasam es mar azon voltam hogy lehetseges terhes vagyok, vagy eppen csalodott? Kozben mar megint ettem volna egy jo kis hideg fagylaltot.

Ejjel egy ora tajt egy kis hazugsagnak tuno storyval kivantak jo ejt, en meg a telefon lezarasa utan rohogni kezdtem majd sirtam, tudtam mi menthet meg. A Duna Tv.

Ma a tezoba a helyem, maganyom hatha egy ertelmes lelek szemugyre veszi;)

Ohh es uj szabalyt hoztam az eletem jobba tetele erdekeben es, hogy kevesebben eljenek vissza a joindulatommal es azzal, hogy nagyon sok mindent elnezek vagy megbocsatok.

Akinel kettonel tobbszor fordul elo a kovetkezo felsorolas egyike, azzal nem tervezek sok mindent:

a. megbant,
b. hazudik,
c. sirok miatta,
d. eltunik,
e. csalodok benne.

Mint a matek peldanal itt is van kivetel, megpedig az eddigi barataim, tehat ez csak az uj kapcsolatokra vonatkozik legyen az baratsagnak indulas vagy parkapcsolatnak. Sajnalom, de csak feltetelekkel tudok beengedni embereket az eletembe. Sokan kihasznalnak es eldobnak...mert Bety ugy is megbocsat, mert Bety jofej. Ennek vege, tul sokan eltek vissza a bizalmammal, a bazar bezart.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lathatatlan-ego.blog.hu/api/trackback/id/tr771945661

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása