Lemaradas

 2010.10.25. 21:05
Azt hiszem en leszek a vilagon a legjobban meglepodve ha egy normalis pasim lesz, aki nem lezeng, nem kuzd szexualis zavarokkal, onertekelesi problemakkal es mondjuk minden reggel mellettem kel fel es nem tunik el mondjuk Kuala lumpurba.
- csupan folideztem hisz  ezt gondoltam par honappal ezelott, na de, hogy napirenden legyunk tudni illik osszekuporgattam egy ferfit, igen biza jol olvasod epp amennyit finnyaskodtam meg valogattam epp olyan egyszeruen osszehoztam szerenyen ezt a kis kapcsolatot.
 
Erdekesseg keppen, nem mondhatni normalisnak , lezengeni meg eleg ritkan teszi, sexualis zavartsagaval meg nem talkoztam, es meg csak Munchenbe tunt el legutobb, de a legfontosabb reggelente azert mellettem ebred meg:)
 
A mai napom legyszerusitve:
 
- 10 ora alvas
- dzsemes kenyer, hideg tej
- smink es tusarku (aldozat hozas a javabol)
- munka-munka-munka (ma csupan egy vagy ket kliens mosolygott be, ami szanalmas)
- hot dog ebedre
- pisztrang vacsorara- amit nem ettem meg
- kenyezteto furdozgeles EGYEDUL
- varakozas a bubira
 
 
 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://lathatatlan-ego.blog.hu/api/trackback/id/tr422398622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása