A tegnap estemben az volt a szar hogy nem volt kinek odaloknom a 37-es labacskam hogy megmaszirozza  mikozbe megiszom a pohar tejet(jobban hangzott volna a bor  de na annyira ne legyunk mar a profizmus hataran:)

Utana jol esett volna egy kis bubizas is, ohh de csodalatos szereto vagyok magamnak es megoldottam..

Hova tuntek a jo ferfiak?!?

Az biztos, hogy a picsabarometer ma reggel kiakadt tolem.

Eloszor is felallt a hajam, tehat felkomasan azt probaltam helyre hozni.

Aztan mire vegre odaig jutottam, hogy a hajamat is kivasaljam nem volt meleg a hajvasalo, mert bedugtam ugyan, de nem kapcsoltam be. Itt gondoltam azt, hogy vissza kellene fekudnom egy juice-al az agyba, de vegul is egy 10 perc kesessel letipegetem az autohoz(a fonokom vart ilyenkor nyugi, nem holmi lovag aki elvinne munkaba:).

Arrol mar be se szamolok, hogy a szemceruzaval majdnem a surgossegin kotottem ki, mert epphogy nem a szemembe allt, mikor tusszentettem egyet. Szoval az alergiam is bekoszontott ma reggel.

Nem nekem valo ez…holnap bosszubol tornacipo es farmer napot tartok.

A bejegyzés trackback címe:

https://lathatatlan-ego.blog.hu/api/trackback/id/tr991973049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása