A nagy visszateres 2

 2013.02.10. 10:37

Ugyan kedves kis tarsasag, hianyomat nem erezte senki ezt gondolom legalabb is, csupan ezek a franya karakter nelkuli billentyuk makacsoltak meg maguk:)

Azt megmondani miota es miert nem vagtam a lovaim koze nos nem tudom pontosan, ahhhaaa azaz megiscsak, NEM volt ihletem es erom.

Azt azonban megtudom nektek mutatni is, hogy nem toltottem folosleges idot egy-ket honap kivetelevel, (ugyanis ennyi biztosan osszegyul csipp-csupp).

Belevagok a levesbe es kozlom a tenyeket gyerekek.

Hivatalosan is anya vagyok, jelenleg 10 honapos a gyerkocom akit minden nap kicsit jobban szeretek, mint az azelotti napon. Az anyai feladatok es rejtelmek vilagaba majd maskor avatom be az olvasot, addig is nagyvonalakba folytatom az esemenyek rovid de velos sorat.

A legfontosabbat mar megosztottam az iment, ezen kivul teniszezek es sportolok kimondottan intenziven, nem engedtem el magam ahogyan azt sok no megteszi egy szules utan, ugy gondolom fontos vagyok magamnak es ezert teszek is.

Rengeteg idot eltoltok gondolkodassal es szervezkedessel, szinte minden maradek idom folemeszti a tervezes, -elore tervezes-, faraszto es kimondottan vagyom a spontan es berogzodott muveleteimre, sejtesem szerint ez meg eltart.

A mai szent napnak celja is van, legfokepp az, hogy hitelesitsem a vagyaimat az akaratom, megpedig az UTOLSOT.

A bejegyzés trackback címe:

https://lathatatlan-ego.blog.hu/api/trackback/id/tr425069815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása