Tuning

 2010.05.06. 12:03

Gondoltam ma kiadok magamert. Mar a tenap ugy keszultem, hogy ma igazi lehengerlo latvany legyek...

Lassan ossze is jon a dolog, mar megnezett ket 40en tuli pasas a benzinkutnal, aztan kb. ennyi idaig.

Ohh es munkaidoben mehetek fodraszatba, mondom tuningolom magam, es igen igen ilyenkor megbantottak es igyekszem elhalmozni magam csupa joval. Ohh es elvezi is a testem ezket a napokat:) nem is olyan rossz ha megbantnak:) jo na tudom, hogy amiert elrejtem festek moge az arcom, attol a siros parna a szemem alol nem tunik el, amiert tusarkut viselek es attetszo inget, nem azt jelenti eltakarom a felig holt szivem, de mindenkepp helyrepoozom magam, s ha nem jon ossze nekem akkor majd mas szives oromest, de ujult erovel es talan szebben inditom a holnapi napot.

 

Es meg egy apro hirecske. A testveremnek kicsengetese lesz nemsokara.

Csaladi osszejovetel miegymas. Hmm vajon vagyom erre?!?

A bejegyzés trackback címe:

https://lathatatlan-ego.blog.hu/api/trackback/id/tr941978728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása