Baromsagok halmaza

 2010.05.08. 13:41

Csodalatos no vagyok.

Kirugtam a szeretom akivel mar eleg jo ideje viszonyom volt neha napjan. Kisse brutalis tortenesek sorozata utan ravettem magam, hogy ez a  kaland rosszabb mint egy kapcsolat. Nem akartam egyedul lenni es hala a fantasztikus eszjarasu es tisztesseges ferfinak kiderul meg szeretonek se vagyok jo. Tobbet vart tolem mint egy felesegtol,mint egy rabszolgatol, mint egy sexpartnertol. Es en a felteteleknek nem szabtam hatart. Ohh tenyleg a tokeletes no voltam, ereztem magamon. VOLTAM:) 

Szoval ijeszto nem?

Apropo a tegnap este kimenom volt, es meglatogattam Drakula otthonat, nem tagadom jo kis lakosztaly de megis siras lett a vege. De a legjobb hogy elotort belolem az aki vagyok a ferfiakkal, kegyetlen, szokimondo, neha cinikus, megszentsegtelenito, extra vidam. Neha:)

Szoval eszmeletlenul szar este, es ez folytatodik ma is.

Szingliszanalom.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lathatatlan-ego.blog.hu/api/trackback/id/tr161983722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása