Faradt mosoly

 2010.04.28. 13:09

A teazos projekt nem volt valami kiemelkedoen sikeres, tulajdonkeppen amiutan leultem vettem eszre, hogy feminista gyulekezet van vagy mi, merthat minden masodik asztalnal kot-kot -kot, ment a pletyka rendesen,  jo na valjuk be rajtuk kivul meg 2 korosan beteges fiucska is meresztette a szemet csakhat nem ram hanem a szamitogepre:) Lehet tobb esellyel indulhattam volna, ha ferfikent toppanok be a nyikorgo ajton.

Bizonyara akkor erdekel miert nem mentem el a helyszinrol?

Egyszeru:

  • miutan felmertem a terepet, tudtam a moralom mar nem fogja feldobni egy flortocske sem
  • igy csakis a juiceomra szamithattam
  • meg a kellemes zenere
    • egy plasztik tesztara

    Berobbantottam a kedves malackamat es lenyomtam masfel ora foloslegesnek tuno parbeszelgetest.

    Bevasaroltam es haza andalogtam, ahhoz kepest feltunoen jo kedvem volt. Egy szoke dekoralt maca a feher X jarmuveben az ut kelles kozepen legalabb 5km/h -as sebessegnel ugy dontott ledogleszti a motrot, szembol egy utolsokat rugo busz kozelitett , a hataban ideges inkabb idegbeteg ferfiak tomege, a csajszi meg panikolt. Felthette a kis bestiat meg a mukormeit mert eppen marcsak az hianyzott, hogy toporzekoljon. Termeszetesen siekeresen ujrainditotta a motrot igaz a masodikra de a lenyeg, hogy indulhatna, de elobb kivillantja hipozott fogsorat az elhalado soforoknek, majd a mobiljat kapta is elo, gondolom ezt a fenomenalis esemenyt megkellett osztani a pletykara ehes tunemenyekkel.Fantasztikus elmeny volt:) Biza ebbol mi a tanulsag? A macskakoves uton valo kozlekedes beiktatasa a Kreszbe, alpontkent (picsaknak kulon fejezet).

    En se vagyok egy Alonso, de azert ha majd egyszer eljutok odaig, hogy bevetem a kitartasom es eljutok a vizsgaig akkor a feminista mozgalom szobrot allit, remelhetoleg nem azert, hogy a service valik a masodik otthonomma:)

    Tudtam, ha belepek a szobam ajtajan ott var majd a kolosszeum. Oszinten mar a lepcsohazban fontolgattam, nem nezek be a szekrenybe, nem szabad, MA nem. Ugyesen messz elveszed a melengeto vilagos sarga torulkozod es magadra zarod a furdo ajtajat FONTOS kinem szallsz amig elnem lagyulsz annyira, hogy csak az agy vonzasa hozza ki beloled azt a minimalis erot amivel bezuhanhatsz a birodalom Kanaanjaba.

    Gondolhatod meg veletlenul sem igy alakultak a terveim. Kikellett pakolnom a taskambol, es hat malacka is a helyere vagyott igy meglattam hogy par bluzocska elfoglalta a helyet, megfogtam es a szennyesbe vagtam(igaz tisztak voltak, csakhat a szekrenyt kerulni KELLETT minden aron), ami rajtam volt is ment a szennyesbe, es mar a torulkozonel tartottam mikor is nyitottam ki a fiokomat, hogy egy kis alsonemut vegyek magamhoz, nem reszleteznem a latvanyt, szexualis fantaziat beindito darabok feszedeztek, de egy hetkoznapi szolos sehol se volt. Eresztem elrobbanok, es jelzem nem vehettem fol a tartalek boxert, mert annak kulon funkcioja van. Szoval maradta szekeny, merthat anyu par napja a szaradt ruhakat behozta en meg elinteztem a nagy szekreny gyomraba. Szortiroztam rendesen ahogy kell:)

    Es ilyenkor nem is vagyok rendetlen.

    Kiekellett nyitanom a terror kapuit, tamadas ert az elso muzdalatomra. A furdes elmaradt. Egy oran at fogtam ossze a felso harom polc tartalmat, meg hatra maradt az also szint plusz az agy alatt levo bunker, a nadragos szekrenysor, a szoknyas retesz, illetve a kabatos es a sportos resz. Erre a hetvegen van programalas, rakell keszulnom lelkileg rendesen. Valamikor 10 kor tisztalkodtam es jol seggbe rugtam magam, hogy az agyik repuljek. Termeszetesen szolt a telefon abban a pillanatban amikor a legmelyebben aludtam, a harmadik hivasra riadtam fol, nem emlekszem mit akart de arra igen hogy kurvara gyuloltem, osszezavart rendesen. Azt hittem reggel van es kesek el, nem lattam tisztan az orat, es beszelni se tudtam, utolag folvilagositott a kedves betelefonalo, hogy nem voltam magamnal es eleg kabultan beszeltem, igen mondtam neki ne csodalkozzon hisz  megzavara eppen a szenszomat.

    A reggelt ezzel a kis notaval inditottam:

    https://www.youtube.com/watch?v=fWXXFw5pZhQ ... mosolyogj es jol telik.


     

A bejegyzés trackback címe:

https://lathatatlan-ego.blog.hu/api/trackback/id/tr421958951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása