Danko nap

 2010.05.02. 11:32

Penteki babacsoszkodes.

Semmi teendom nem akadt igy bevallaltam a lehetetlent, eljatszom a felelossegteljes potanya szerepet.

Tiz centis mereg kek tusarku, extra bor tapados nadrag, es termeszetesen meregkek booooooooooo bluzban megjelentem az atvetelnel. Mint mindig ragyokott a kis kolok, igaz amiota nem lattam 50%-al nagyobb, rafinaltabb, ravaszabb es sorolhatnam. szoval 4 oran at a dadus szerepebe bujtam legalabbis igyekeztem.

Terv kellett surgosen.

Egy masfel eves joetku okoskaval kellett elhitetnem, hogy folyamatosan menni fogunk es jot orultkedunk. Ha ha ha.

Haza szoktunk elobb es mikozbe atkellett volna oltoznom, szorakoztattam a kicsi Tedy nagy Tedy mutatvanyommal. ohh es olyanrol nem is kornyikalok, hogy nem volt valasztasom, hogy mibe oltozzek, figyelmet igenyelt folyamatosan:) Valahogy elindultunk, a taxi igen tetszett neki es nem is mozgolodott tulzottan, mar arra is gondoltam, taxizunk egesz delutan es semmi gond:)

Leszalltunk valahogy a kozpontba, vasaroltam neki egy szelharfat, ketszer akkora volt mint o, es a viragos uzeletbe csupan ket cserepes novenyben tettunk kart, ugyhogy megusztuk ennyivel. Aztan olbe kellett a kis kiralyfit hordozni egy darabon, ilyenkor a szelharfa  a kezembe a gyerkoc es a taska. Tok mulatsagos latvany. Be a marketbe, hogy vasaroljak motivalo edesseget vagy barmit amivel zsarolhatom, szoval egy aktivia az egeszseges eletert, egy kinder maci egy pusziert, egy pufulec a csendert, egy szivoszalas rostle a szomjusag ellen.

A kinder macit odaadtam amig a kasszaig ertunk, hogy hat ne akarjon mindent a polcrol leaknazni, es hat a kasszas csaj egyszercsak undoritoan ramnezett mikoris beakarta a kodolvasoval intezni a termeket. Nyaltol csopogott es a kod is elkopott, ohh es a napoly is szetment es olyan latvany volt mintha egy tasakba beleontesz olvasztott csokoladet es jol elmorzsolod. Szoval Danko sirt a csoki utan, a csaj szaladt egy masik maciert, en meg hajkurasztam a penztarcamat. Alig vartam kimehessunk. A parkba gondoltam leulunk es megpihenunk. Hat igen ez volt a szandek.

Abban a pillanatban sirni kezdett, ahogy elvettem tole a macit, az ut kozepen kellett kinyitnom es ettunk, jo maszatosan ahogy kell. Aztan muttatam kesz nincs, o is mutatta hogy nincs. A papirt a foldre raktam mig elobanyasztam a papirtorlot, addigra magara kente az ures papirtasak csokimaradvanyat.

Kis artatlan arcot vagott hozza es en nevettem.

Mar akkor motiszkalt bennem a gondolat, hogy lehetseges nem is akarok majd gyerkocot? Nem azert mert rosszak vagy mert egesz napos, eves figyelmet igenyelnek, hanem a turelmem es az idegeim miatt. Sik hulye vagyok nem? Ohh es ilyenkor egy fel eve meg epekedtem egy gyerek utan, ma meg elgondolkodtatonak tartom. Remelem majd 30 evesen maskepp latom, es addigra a jogas konyvem vegere erek.

Szoval irany a jatszoter. Olyan brutalisnak tartom azt a helyet, a szulok zome uldogel es pletykal meg cigarettazik, a kolkok meg torik zuzzak egymast. szoval kipakoltam a padocskan, a pufulecet oly finom kezmozdulattal sikerult kinyitnom, hogy valami fenseges, egeszen a kozepeig szakadt a gyenge tasak. Daniel termeszetesen a latvanytol fejest ugrott a tasakba es jo nagyot markolt termeszetesen be is falta azt a par darabot amit a kezecskeje megbirt fogni, en ugyetlenkedtem tovabb. Gondoltam never mind, elofordul. Es irany a lipinka(de ocsmany szo), huuu de elvezte, elovillantak a kicsi fogacskai, es nem akart leszallni sem, ragaszkodott hogy neki meg repulni kell. Aztan a figyelmet elvonta a mellettunk sirdogalo fiucska, szoval jo alkalom volt levegyem es a csuzdahoz vigyem. En nem szerettem a csuzdat gyerek koromban csakis kizarolag a vizes csuzdat, a legnagyobbat, erre nem en emlekszem hanem a osemberkek, ugyanis engem annyi helyre elvittek de egyre sem emlekszem. Butasag a gyereket elvinni vilagot latni 5 eves koraig. Amugyse emlekszik majd. Legalabbis en nem. A csuzda is elmeny volt, habar legszivesebben a Daniel elotti leanyzora jesztettem volna, hu de gonosz volt te jo eg, es az anyuka csak rohogte es csak annyit mondott engedd csusszon a fiucska is. Ohh mekkora barom emberek vannak. Szoval igy ment ez 5 percen kerszetul hogy nem engedte lecsusszon Daniel. nem bantam volna ha jol beletep a hajaba. Tudod gyerek csiny.

Na jo belatom irrital a gonoszsag, nem a gyereke hanem a felnotte aki engedelyezi ezt a modort. Elmegy egyszer, ketszer de 5 percen at?????

Elmentunk onnan.

Gondoltam itt az ideje megegye az aktiviat. Kinyitottam de nem volt kanalka, igy a szivoszallal probalkoztam, mig a kis ordog fogta az aktiviat es a folre dobta. A tobbi nem kivan leirast. A pufulec a foldon, az aktivia es daniel turelmetlenul akar inni. Kikapta a szivoszalat a dobozbol es muroklevel megtelt a ruham, a labam es o is. Raneztem mergesen o meg megse szeppent. Hu gondoltam tudja neki szabad, mert ugyse lesz bunti;)

Meg egy utolsot jatszodtunk aztan menni keszultunk, amikor egy anyuka kezeben meglatta a kukoricat es allt elotte csurgo nyallal. Hu de kellemetlen volt. A no megszollalt, hogy " ha az anyuka engedi akkor egy szemet adhatok". Blokk. Blokk. ES BLOKK. Azt vagtam ra, megy a gyomra es koszonjuk. Tenyleg kinezek egy anyukanak? Tenyleg?

Szoval setaltunk, bamultuk a galambokat, a ferfiak bamultak Danielt, en meg kocosan, kimerulten a pufulecet szotyogatatva magam utan elvoltam. Aztan a park kellos kozepen muszaj volt letegyem egyet gyalogoljon mert kesz voltam. Egy apro leanyzo tipeget oda es belekarolt Danielbe, es orult nagyon, hihetetlen en meg nem lattam ilyent, elengedte majd ismet Danielre nezett es megint megolelte, Elkepeszto volt ott allni es nezni. A kiscsaj belezugott az en nocsabaszomba. Aki a szamtalanadik probalkozasnal jol beleharapott a kis kezecskebe. Nem sirt a lany, Daniel meg csunyan nezte, huha gondoltam jobb ha elhuzunk. A romancnak veget vettem. Szoval meg Danielnek is tobb eselye van mint nekem.

Egy oruletes nap, igaz hetva van mar de meg a derekam erzi a penteki nap korulmenyeit:)

Jo kis delutan volt. Raadasul Danko is kimerult.

A bejegyzés trackback címe:

https://lathatatlan-ego.blog.hu/api/trackback/id/tr91968169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása