aou

 2010.02.01. 09:11

Hol volt hol nem volt, volt egyszer egy sarga bluz.

Eleg normalis allaga volt talan meg viselheto is lehetett volna mig bele nem szerettem.

A vekony oreg kezek lapultak a bluz alatt, csak ugy logott a bluz a testen.

A meleg puha nyak finomabb volt mint valaha. Eltorzult a sarga anyag is, jo na en is hozza segitettem, titokban jol szetraztam hogy meg nagyobb legyen.

Meg szebb volt az elem tarulo latvany. alig vartam az estet. Olyan volt mint a Kanaan.

Soha nem aludhattam rosszul ha a sarga bluzt erinthettem es a benne rejlo kincseket.

Olyan puha volt az anyag, mint a selymes bor, betakarozhattam volna vele akar:)

Akarom a sarga bluzot. Akarom.

A bejegyzés trackback címe:

https://lathatatlan-ego.blog.hu/api/trackback/id/tr751718818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

otyi 2010.02.22. 13:19:37

Sarga bluz... ismeretlen terultet az hitttem nemtom mirol van szo vmirol lemaradtam es rajovok h nem hisz a sarga bluz...oly fontos volt eletmben... hianyzik...akar az aki rangatta...
süti beállítások módosítása