Szendergo alkonyat

 2010.01.14. 10:34

Most valoban fognam a testem es beraknam egy hideg kamraba es csak akkor vennem ki magam mikor mar nem ismerek senkit meg, mikorra mar elfelejtem a betegseget, mikorra megszunik a jelen.

Kenyszeritem a testem, hogy feladatokat lasson el, megerolteto.

Nem lennek itt, nehezemre esik beszelnem, irnom, de megis megteszem. urra lett rajtam az influenza, elegge nyomaszto, olyan masnak latok mindent.

A szinek elfakulnak, az emberek idegesitoek, a levego tikkaszto, nem erzem a testem, nem erzem a cigaretta fust emelygo szagat, nem erzem a meleget, minden vegtagom vacogna ha engednem.

Az ember egyedul tanulja meg a kinos szerepek alcazasat. Magamra eroltetem a szerepet.

Munkaba jottem, de nem vagyok itt, haza megyek de nem leszek otthon, beszelgetek de egy szot sem szolok. Melankolia es dilemma a letem nyitja.

Tulsegitem magam egyik naprol a masikra, mindekozbe feladatokat vegzek el, utalom a szabalyszeruseget, a feladatokat, a kotelesseget.

Legyen mar alkonyat, legyen mar csend, legyen mar szeretve a kis ruca.

Mindig amondo voltam, hogy sajat magunk alakitjuk eletunk, en tehetek rola, hogy vetetlen az agyam, hogy a szobamba alkonyat van minden nap. En tehetek rola, hogy a hajam en bubizom es nem mas. En tehetek rola, hogy szendergek, hogy mas vilagban kepzelem magam. Gondolataim ura vagyok, nem kellenek szabalyok, nyugtato szavak, nem kell manipulacio, csak a puszta es nyers realitas. ELNI akarok szabadon, megha bekopogtat a baj, a betegseg eletemben akkor is. En hoztam letre, en keltettem eletre. Kihivas a problema megoldasa. Kihivas az emberekkel valo banasmod. Mosolygok a vizes fiura, pedig egy idegen, es haldoklok jelenleg. Megerdemli a mosolyt, es a kedves szot. O csak a vizes fiu. Lehet o is beteg es o sincs itt de az emberek fasultsaga es penzehsege akarcsak egy babut iranyitanak. Ma meg ehetsz kenyeret, holnap is almaszoszt es finom husit, mert mindenki harcol a maert, a holnapert, a jobb letert. Ertekeljuk mar a szabad akaratot, hogy hideg idojaras is lehet meleg, az esz, a lelekjelenlet tobbre kepes mint hinned. Barmire kepes vagy.

En mar nem vagyok beteg, az utolso papirzsebkendo is megtelt, mostantol nem vagyok beteg, talan meg a fuggonyok is kitarulnak, hogy a szurkes egbolt szineiben gyonyorkodjek. Az alkonyatnak veget kell vetni.

A zene taplalja energiad, es ne hidd nem sikerulhet jobb holnapot teremts.

A bejegyzés trackback címe:

https://lathatatlan-ego.blog.hu/api/trackback/id/tr671671429

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: flores azules silvestres 2018.01.31. 16:27:39

VIII. Cseh Sörfesztivál! - Sörtúra

Trackback: Www.macademyoron.Org 2018.01.24. 00:02:26

Lehetsz elegáns sportcipőben is! - Stíler blog

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása