Nincs cim

 2010.05.05. 08:00

Rendeltem nem is olyan reg egy meregzold es halvany sarga foltos labbelit (10 centis sarokkal), nem is kell egyebet mondanom a cipo kicsi az en labamra. Orakon at eljatszodtam Hamupipoket, ohh ez biztos kitagul remennyel, termeszetesen tagult de nem nott:)

Egyszeruen balfasz vagyok es minden masodik megrendelt cipo talal, jo tudom ha kecses labfejem lenne akkor az mas, de egyszeruen nem tudtam betuszkolni a csodalatos sexy cipobe a labam. Mar majdnem ott tartottam, hogy egy sor mellet elsirom magam. Gyonyorkodhetek benne nap mint nap mert biza megy a vitrinbe a masik melle.

A bejegyzés trackback címe:

https://lathatatlan-ego.blog.hu/api/trackback/id/tr731975683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása