Erzelmek jateka

 2009.08.20. 11:23

Ugy-e szeretunk jatszani? Nem onmagunkkal hanem embertarsunkkal, es legkonnyebben az erzelmekkel lehet jatszadozni, a szavakba burkolt ordogi eszkozokkel.

Aldozat vagy kezdemenyezo? Tulajdonkeppen a jatek alapja a hazugsagon alapszik, egy egyfajta kepzelges arrol amit nem is erez a masik fel, annak erdekeben hogy hozzaferjen bizonyos altala kijelolt celhoz, legyen az akar erzelem, penz, test vagy eppenseggel egy diabolikus kor kialakitasa. itt nem letezik fajdalom, vagy megbanas csupan a cel.

Hullamvasuton utaznak gondolataim, erzelmeim...Percnyi pontossaggal valtozik minden bennem...most duhong a lelkem es fogaim osszeszoritva folytom magamba konnyeim, de nemreg meg orulten szerettem onmagam es a tukorbe nezve lattam hogy szemeimben ott az orom es megnyugvas, de elillant egyhamar.

Egyik kedves reg nem latott baratom blogjat olvasgattam es megnyugvasra leltem sorai kozt, valahogy most ugy vagyok hogy nincs turelmem irasba szedni gondolataim, most csak ugy lebegek koztetek es vegignezem a jatek utolsofelvonasait...

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lathatatlan-ego.blog.hu/api/trackback/id/tr561325066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CséBitch 2009.08.20. 14:24:55

Van valahol egy angyal...akit meg kell találnod neked is...
süti beállítások módosítása