pa-pa-paraaarraaa -pa-pa

 2010.04.30. 09:32

1. A csokim peneszes volt (majdnem felreertheto:) e-vagy i?

2. A rendithetetlen megterrorizalta a bogokat

3. Kiontottem az afonya szorpot a frissen behuzott lepedomre

4. A Vinetas kenyerem folmazoltam a selyem takaromra.

5. Megettem 4 palacsintat es mikor is a reszletes szamlat kertem csak a vegosszeget kaptam es meg nemi grimaszt is bonuszkent, no tip :)

6. A ferfiak pletykasabbak mint hittem volna.

7. Doglott galambba botlottam mikozbe egy fel kamionnyi aprokoves utszakaszon kellett atlovagolnom....

VEGKOVETKEZTETES

Azt hiszem holnap beallok en is a kisallat simogatoba es birkanak alcazom magam mert szeret hianyom van.

A bejegyzés trackback címe:

https://lathatatlan-ego.blog.hu/api/trackback/id/tr791963691

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása